logo Oranjestichting Etten-Leur

Open Podium

‘Tribute to Freedom’

In het weekend van 1 t/m 3 november organiseert de gemeente in nauwe samenwerking met de Oranjestichting allerlei activiteiten. De reden daarvoor is dat Etten-Leur eind oktober van dit jaar 80- jaar geleden is bevrijd. De activiteiten staan in het teken van het zeer actuele thema “Vrijheid in Verbondenheid”. Veel culturele manifestaties en programma’s worden inmiddels voorbereid en ontwikkeld en daar kan het maken van hedendaagse, moderne muziek met al haar stijlen niet bij ontbreken. Vandaar dat op zaterdag 2 november, vanaf 15.00 tot 23.00 uur, in het Turfschip het open podium ‘Tribute to Freedom’ wordt opengesteld. De organisatie zorgt voor een podium, voorzien van geluid, licht en een backline. Voor de lokale muzikanten uit Etten-Leur, zoals bijvoorbeeld singersongwriters, muzikanten, (cover)-bands maar ook (street)dancers, die op een betrokken en serieuze wijze met hun act uiting kunnen geven aan wat het thema voor hen betekent.

Het streven is om met lokale artiesten een zo gevarieerd mogelijk programma te maken. Een programma dat laat zien wat Etten-Leur aan muzikale en kunstzinnige talenten heeft. Talenten die ook een boodschap hebben en die ook op muzikale wijze kunnen uitdragen.

Download het aanmeldingsformulier en stuur het in naar openpodium@oranjestichtingettenleur.nl en meld je aan!!!

logo Oranjestichting Etten-Leur

Secretariaat

Petra de Jong - Snelders
bestuur@oranjestichtingettenleur.nl