Expositie

‘Creatief Etten-Leur’

Op 2 en 3 november vieren we in Etten-Leur 80 jaar vrijheid. In dit weekend zijn er activiteiten waaronder een grote expositie waar creatief Etten-Leur haar verbeelding van ‘Vrijheid in Verbondenheid’ laat zien. Deze expositie zal plaatsvinden in het Turfschip en het Trouwkerkje in Etten-Leur.

Wie kan er meedoen?
Ieder die aan de slag gaat met de verbeelding van het thema! En dit kan op vele creatieve manieren! Elke vorm is welkom, schilderijen, 3-dimensionale beelden, foto’s, etc.

We willen graag gedurende de maand september weten wie er mee doet. Mogelijk heb je al werk wat aansluit bij het thema Vrijheid in Verbondenheid, maar het is ook super als je speciaal voor deze tentoonstelling aan de slag gaat! Voorlopig houden we twee werkstukken per deelnemer aan. Dit kan bijgesteld worden afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

Aanmelden voor deelname.
Lijkt het je leuk om mee te doen aan deze bijzondere expositie, dan kun je je nog hele maand september aanmelden via het online inschrijfformulier !

Hierin geef je aan wat je denkt in te leveren;
– Wat voor soort werk: schilderij / foto / beeld …..
– Aantal werkstukken
– Formaat
– Naam en contactgegevens.

Heb je verder nog vragen, stuur dan een mailtje naar creatief@oranjestichtingettenleur.nl

CREATIEF ETTEN-LEUR komt samen bij deze bijzondere expositie !

Met creatieve groet,
Wilma Borm-Dekkers
Stichting Art2gether

logo Oranjestichting Etten-Leur